Princess 242500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 242500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

coby1958 13-05-2010
Geschreven voor: Princess 242500

In één woord 'waardeloos'. Hij zet hele vieze bittere koffie, gebruik goudmerk van DE wat eerder prima smaakte. Hij maakt tijdens het zetten erg veel 'pruttellawaai'en hij wordt vlak voor hij klaar is stil. De druppelstop werkt niet, water vullen is lastig, en het mag dan een thermoskan heten, maar dan moet hij wel op het warmhoudplaatje blijven staan, want anders wordt het net zo snel koud als in een glazen kan.
In de kan ontstaat heel snel een koffie aanslag die er haast niet uit te krijgen is, maar er komen wel ongewenste stukjes in je kopje. Bah. Niet kopen dus. Gelukkig heb ik mijn espressomachine nog.

BvanRens 26-12-2009
Geschreven voor: Princess 242500

Een groot apperaat lastig op de aanrecht, thermoskan is waardeloos geen hete koffie je moet hem snel opdrinken ander is het koud.

Mikje 13-04-2009
Geschreven voor: Princess 242500

We hebben deze nu 1 jr. in bezit.
In het begin was het een prima apparaat, koffie lekker heet en makkelijk in gebruik.
Maar na een half jaar begon af en toe de koffie langs de kan te lopen i.p.v. erin.
Gevolg, hele aanrecht onder de koffie.
Verder is er niks mee aan de hand.

Kees van der Vliet 08-02-2009
Geschreven voor: Princess 242500

Miskoop. De koffie die er uit komt mag de naam heet niet hebben. Op zijn best is het warm. Mogelijk komt het omdat de koffiepot niet vol is, maar koude koffie is niets waard.

Verder vind ik het een behoorlijk fors apparaat. Om te kunnen vullen moet ik het apparaat helemaal onder de kastjes vandaan halen.

tonny hartgring 10-11-2008
Geschreven voor: Princess 242500

Heb deze koffieapparaat nu enkele dagen in huis.
de uitstraling is mooi ,handig in gebruik,alleen maakt het apparaat veel pruttelend geluid bij het koffie zetten.